Brinnande ben....

Hej där!
 
Den här morgonen ringde klockan 06.20, vilket den kommer göra många många gånger framöver, och det var dags att stiga upp till den första riktiga skoldagen! Jag kan meddela att jag inte har hunnit bli sådär skoltrött än vilket är en himla tur det! Dagen var precis lagom lång och klockan två kunde jag traska ut från din sista lektionen fortfarande med energi i både kropp och knopp! En knapp halvtimme hann jag vara hemma innan jag satte mig på cykeln och trampade iväg för att möta upp Filippa på gymmet i Munka. Det var första gången på väldigt länge som jag lät mina muskler jobba och det kändes riktigt skönt! Jag valde att fokusera på ben/rumpa/bål och jag kan säga att när jag gjorde den sista repetitionen framsida lår så brann det ordentligt i musklerna! Det var en väldigt tur att jag hade medvind när jag cyklade hem för annars hade det nog tagit bra mycket längre tid!
 
Jag har vilket ni kanske förstått, och som jag tidigare skrivit, tänkt börja gymma, men mitt stora dilemma är att jag inte riktigt vet var! Det finns gym i stan såklart och så finns det ett mindre gym i Munka (ca 7km från där jag bor) där vi var idag. Vi får se hur det blir, jag behöver som tur är inte bestämma mig nu med detsamma!
 
Snart ska vi till Matildas lycka äta tacos här hemma och ikväll ska jag kolla tv! Det var så länge sedan jag faktiskt kollade på tv att jag inte ens minns när det var, men ikväll är det dags att bryta trenden! Det är nämligen idol ikväll (glömde totalt bort det igår) och det bästa med idol tycker jag är auditionerna! Tror faktiskt att jag har en vän som kommer vara med ikväll så det vill jag för allt i världen inte missa!
 
Ha det bra allihopa så hörs vi kanske imorgon! Puss och kram <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0