Vampire Diaries

Ni som har läst här ett tag vet att jag har följt serien Pretty little liars, vilket enligt mig är en grymt bra serie! ;) Men som med alla serier så tar ju avsnitten tyvärr slut någon gång, hade det inte varit underbart med en serie som fortsatte i oändlighet? För tillfället har jag alltså sett alla avsnitt där finns att se av PLL, men tack och lov så kommer det att komma minst en säsong till, gissa om jag längtar!!! För att ha något att titta på under tiden, inte för att jag har så himla mycket tid över egentligen men ibland dyker det upp något tillfälle, så har jag nu börjat se på Vampire Diaries. Min syster har länge tjattat på mig och sagt att den är jättebra och att jag måste se den. Det tar lite emot och säga det men jag tror faktiskt att min syster har rätt. Av det lilla jag har sett så verkar det vara ännu en serie som faller mig i smaken, men om den knuffar ner Pretty little liars från första platsen återstår att se!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0