Thanks, Merci, Gracias, ευχαριστίες, Tack

 
Efter att ha tillbringat dagen med ett helt gäng underbara personer är jag nu helt slut i huvudet. Dagen levde helt klart upp till mina förväntningar och att träffa de andra tjejerna var utan tvekan höjdpunkten av det hela! Det var ca två och en halv vecka sen vi senast sågs och ni må tro att vi hade en hel del att prata om! Ja vi pratade och pratade, det kom helt naturligt och orden tog liksom aldrig slut! Åh vad det är skönt att verkligen få lätta på sitt hjärtat, dela med sig av allt som rör sig inne i ens huvud, både sådant som tynger en och även sådant som gör en glad! Då vi delar med oss och tar emot av tips, motivation och kämparglöd åker vi därifrån med ny styrka, stora leenden på våra läppar och en enorm beslutsamhet att kämpa emot sjukdomen och utrota den en gång för alla! Jag vill tacka för att jag fått denna chansen att träffa dessa fina tjejer! Tack vare dem känner jag mig inte längre lika ensam och tillsammans kan vi hjälpas åt under denna svåra resa!
 
Nu ska jag göra det bekvämt för mig i sängen och titta på ett avsnitt av Vampire Diaries.....
 


Kommentarer
Emma

Tack det samma, Sanna! Du är verkligen fantastisk! Glöm inte det <3
Vi ses! Kramar <3

Svar: Emma, du är också helt fantastisk och dessutom så himla klok! Du säger så himla bra saker ska du veta! Ja det gör vi! Kram <3
SannaCeciliaNyberg

2013-04-23 @ 06:13:51
Felicia

Tack detsamma Sanna! Det har varit underbart att lära känna dig! Tror inte att jag hade kämpat lika mycket om det inte var för dig, för klarar du det, klarar jag det (lite så tänker jag). Kramar! <3

Svar: Ja vi klara detta fina du! <3 :)
SannaCeciliaNyberg

2013-04-23 @ 18:46:40
URL: http://thisway.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0