So tired

 
 
Idag har det varit en riktigt lång dag, inte förrän strax innan klockan åtta klev jag innanför ytterdörren här hemma och känner mig därför nu riktigt trött! Efter skolan har jag nämligen varit och hejat på min lillasyster som spelat fotbollsmatch och efter det festade vi till det med pizza såhär mitt i veckan! Det var väldigt länge sedan jag åt pizza och jag minns inte ens när jag senast kunde äta det utan den där hemska ångesten. Men ikväll så blev det en pizza minsann och jag kunde till och med äta den med gott samvete! Känns riktigt skönt ska ni veta!
 
Nu regnar det för fullt här hemma, men då jag sitter inne i värmen och vet att jag inte ska ut något mer ikväll så får det gärna fortsätta! Jag kan faktiskt tycka att det låter ganska så mysigt med regnet när det smattrar mot rutorna. Något annat som är mysigt är min säng som står där borta och ropar "kom och lägg dig under det mjuka & varma täcket Sanna". Jag tror lätt att jag skulle kunna lägga mig där och sova inom någon minut. Ja det blir ingen sen kväll för mig ikväll alltså och imorgon väntar ännu en rätt lång dag så jag lär behöva all sömn jag kan få!
 
Med det tackar jag för ikväll, hoppas att ni har haft en fin dag och att vi alla får sova gott i natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0