Remember, you are good enough

 
 
Godmorgon!
 
Måndag igen och bara fem veckor kvar till sommarlovet! (sista veckan räknas inte då vi slutar på tisdagen) Blir man glad eller blir man glad när man tänker på det?! Denna veckan är det ganska så mycket i skolan så det är skönt att vi får en ledig dag på onsdag att vila upp sig på! Tänk att det redan är Valborg imorgon! Min mamma berättade att på den första valborgen hon firade i Skåne hade de suttit i shorts och linne på stranden! Det hade inte varit helt fel! Imorgon får vi däremot vara glada om vi kan ha på oss en tunn jacka utan att frysa!
 
Idag är det en vanlig dag i skolan vilket betyder att jag slutar 12.20. Efter skolan ska jag dock träffa min sjukgymnast och sedan vara lite på mattestugan hade jag tänkt. Mattestugan är ett tillfälle varje vecka då man kan sitta i skolan och få hjälp med matten om man vill. Eftersom att vi har prov imorgon kan det vara skönt att ha någon lärare till hands om man skulle fastna på något tal! Sedan är det ju mycket roligare att sitta och plugga med andra än att sitta hemma ensam i sitt rum!
 
Nej nu måste jag sätta fart! Ha en bra dag allihopa och kom ihåg ni är bra precis som ni är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0