Lite onödig information

Jag har varit riktigt rädd en gång då jag blev jagad av en räv, gråtfärdig ringde jag till mamma som fick komma och hämta mig!
 
Jag får dåligt samvete om jag spottar ut tuggummi i naturen.
 
Jag är en beundrare av ordspråket "lite smuts rensar magen" och stoppar med lätthet in saker i munnen som legat på golvet/marken en kortare tid!
 
Jag börjar så smått bli beroende av snapchat hehe.
 
Jag har svårt att döda djur, även de lite äckligare, och brukar faktiskt fånga flugor och släppa ut dem om jag kan!
 
Jag bryr mig oftast mer om andra än mig själv.
 
Jag är en riktig lipsill och har nära till tårarna både när jag är glad, ledsen och arg.
 
Jag hatar att slåss, när jag var liten och gav min syster en örfil började jag gråta för att jag tyckte synd om henne och sedan dess har jag nog faktiskt aldrig slagit henne igen.
 
Jag måste trycka där nere på magen när jag ska kissa, jag vet inte varför, men gör jag inte det kommer det inget!
 
Ja här fick ni lite onödig information om mig dagen till ära. Nu ska jag snart fara iväg till BUP för veckans hälsokontroll, håll tummarna! Hoppas ni får en fin fredag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0