Jag är lyckligare nu...

 
 
Godmorgon bloggen!
 
Jag mår så himla bra just nu! Jag har inte känt mig såhär pass lättad, glad och hoppfull på väldigt väldigt länge! Igårkväll var en mycket speciell och känslosam kväll för mig då jag äntligen fick en ny syn på skaker och ting och då blev redo att ta ett enormt och viktigt steg i mitt liv! Jag bröt ihop totalt, glädje tårarna rann som floder nerför mina kinder och det var helt underbart! Nu sitter jag alltså här, med ett stort leende på mina läppar och gladare än någonsin! En fruktansvärt tung sten har lättat från mitt inre och har ni någon gång haft en sådan vet ni hur så otroligt skönt det är att bli av med den!
 
Detta inlägg blev kanske en aning rörigt och oförståeligt för en del, men jag lovar att jag ska förklara allt riktigt snart! Jag är nämligen redo att nu dela med mig av det mörka som har hemsökt mig allt för länge, det mörka som jag nu äntligen har kommit på hur jag ska bemöta och bekämpa! Nu är inte rätt tillfälle för det, men det kommer! För tillfället var jag barar tvungen att få dela med mig lite av mitt glädjerus!
 
Ha nu en riktigt dunder bra dag allihopa! På återseende!
 
 
Puss&Kram =)


Kommentarer
Felicia

Sjukt modigt av dig att berätta det, hejar på dig!! <3

2013-04-04 @ 17:43:02
URL: http://thisway.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0