Djur, längtan och ännu mera grillat...

Hallå där! Hur är det med er?
 
Jag har haft en bra söndag och som de flesta andra söndagarna så inleddes även denna med några timmars jobb på Nytt & Grönt. Sedan har jag även varit på djurdag på min lillasysters skola, fått ett skolarbete inlämnat, spelat kubb med familjen (dock var det inte min "kubbdag") och för tredje kvällen i rad ätit grillat! Ja vår grill har verkligen använts flitigt den här helgen, men det är inget jag klagar över!
 
Nu sitter jag här, en söndagkväll, och för ovanlighetens skull så längtar jag faktiskt tills morgondagen! Och nej jag har inte blivit knäpp, inte knäppare än vanligt i alla fall, utan jag ska göra något som jag verkligen har sett fram emot!
 
Här kommer lite bilder från dagen! Ha en fin kväll där ute i stugorna! <3
 
 
En väldigt söt kalv!

 
 
 
Sköldpaddan Toby!
 
Fina Alexandra och hennes söta katt Tutti!
 

 
 
 
 


Kommentarer
Felicia

Har tre saker att säga!
1. Jag såg detta inlägg samma minut som du publicerade den! (fett!)
2. Vi har också ätit grillat typ varje dag nu (också fett!)
3. Tycker också ska bli kul att träffas imorgon! (fett det också!)
Hehe, kram på dig, och ses imorgon! <3

Svar: Hahaha, du får mig nästan alltid att le sådär fånigt! Vi ses imorgon fina du! ;) <3
SannaCeciliaNyberg

2013-04-21 @ 19:40:54
URL: http://thisway.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0