Boktips

 
 
När jag var mindre var jag en riktig bokmal. Jag älskade att läsa och man kunde ofta hitta mig försjunken i någon bra bok här hemma. Jag älskar fortfarande att läsa men det händer inte lika ofta längre tyvärr. Jag brukar tänka att "idag ska jag minsann ta mig tid att läsa nåt kapitel", men så finns där så mycket annat som tar upp min tid på kvällarna och rätt som det är har klockan slagit läggdags och min bok ligger där oläst och oöppnad.
 
Men nu under lovet förra veckan hittade jag mig äntligen lite tillfällen att sätta mig i lugn och ro med min bok! En bok som förresten är riktigt bra och håller ni inte med mig om att det är härligt att hitta en sådan bok att läsa? Ni vet en av de som man inte kan lägga ifrån sig och som får en att helt glömma bort tid och rum?
 
Boken jag för tillfället läser är Femtio nyanser av mörker, den andra boken i E L James triologi. Hm.. ja jag vet att jag nu har hållt på med den triologin ett tag men som sagt så räcker inte tiden till alla gånger ;)
Detta är en triologi jag strakt kan rekommendera! Den första boken tog mig ett litet tag att fastna för men den andra blir bara bättre och bättre för varje gång jag läser den! Tycker man dock inte om kärleksböcker är kanske inte detta de bästa böckerna, men varför inte ge dem en chans i alla fall, du kanske blir förvånad? Tycker du däremot om kärleksböcker säger jag bara en sak, LÄS!
 
Andra böcker som ligger slitna i min bokhylla då jag har läst dem en gång, två gånger, hm... okej då, väldigt många gånger ;) är Harry Potter serien och Twilight serien. Har ni inte läst dem så är det definitivt något jag föreslår att ni gör. Ni kanske tänker att det inte behövs då ni har sett filmerna, men jag lovar er att böckerna är så mycket bättre!
 
Ha nu en fortsatt bra dag och varför inte överväga att sätta dig en stund med en himlans bra bok? =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0