Be proud

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej där!
 
Nu kanske ni kommer att tycka att jag är lite självgod, men jag måste få uttrycka hur stolt jag faktiskt är över mig själv! Först och främst över att jag äntligen lyckades bryta den onda cirkel jag har befunnit mig i allt för länge, att jag vågade ta steget och att jag var tillräckligt stark för att påbörja kampen mot monstret inom mig. Men jag är även stolt över alla de framsteg som jag tar varje dag! Steg som för en annan kanske är så minimalt små att de knappt syns, men som för mig är som att bestiga berg. För varje steg känner jag att jag växer och blir starkare! De får mig att tro mer på mig själv och att känna hopp! Hopp om frihet och en underbar framtid!
 
Detta att kunna vara stolt över sig själv tycker jag är viktigt! Jag anser inte att det är själviskt utan snarare något som är bra för var och en! Det stärker ens självkänsla vilket får en att må bättre och man blir då en lyckligare och gladare person! Så var stolt över dig själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0