5 april 2013

Hej där, hur är det med er?
 
Jag sitter nu nyduschad i sängen och tänker tillbaka på en helt suverän dag! Idag var det den sista av fyra dagar som familjen befann sig nere i Lund, mer om det imorgon hade jag tänkt, och under kvällen har jag umgåtts med två av mina absoluta favorit tjejer! Först satte vi på oss 3D glasögonen och såg på G.I Joe 2 tillsammans, gillar man action är det en film jag kan rekommendera, och därefter mättade vi våra magarna, pratade och hade det hur mysigt som helst! Det har hänt en hel del för mig de senaste dagarna och det var väldigt skönt att få lätta på hjärtat och dela med mig av mina tankar och känslor med mina vänner! De är verkligen guld värda!
 
Nu tänker jag greppa taget om min bok och läsa tills jag somnar!
 
Puss&Kram =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0