Vintertid

Godmorgon!
Ni har väl inte glömt att ställa om klockan? ;) Vaknade imorse och läste att klockan var 07.13. Jag brukar vakna tidigt, men blev faktiskt en aning förvånad när den inte var mer än så! Sen kom jag på det att klockan hade ställt om sig! ;) Härligt att få ytterliagre en timme att hinna göra saker på under dagen! Det tråkiga med att ställa om till vintertid är att kvällarna blir så väldigt mörka! Det kommer ju vara helt svart ute redan vid sex-halv sju :/
 
Nu ska jag klä på mig varma kläder och cykla iväg till stallet!
Ha det så bra så länge! =)
            
Brukar ni som jag tänka på utemöblerna när ni ska ställa om klockan? Ni vet, fram med utemöblerna och klockan på sommaren och in med möblerna och då tillbaka med klockan på vintern ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0