Väla!

Hejsvejs!
 
Idag blir det en tur till väla! =) Jag gillar att vara där redan när det öppnar för att slippa trängas med allt folk som kommer senare! Väla är ett stort köpcentrum där jag tror att man faktiskt kan hitta det mesta! Perfekt att ha allting under ett och samma tak.
Jag har lite saker att titta efter idag, vinterjacka, vinterskor, plånbok och lite annat smått och gott. Dessutom behöver min garderob fyllas på med lite mer höstvänliga kläder ;) Hm.. jag känner att min plånbok antagligen kommer vara rätt mycket tunnare när den här dagen är till ända.
 
Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva om för tillfället! Hoppas alla får en bra söndag!
Vad ska ni hitta på förresten? :)
                                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0