Underbar kväll....

Hej på er!
 
Tänkte bjuda på lite bilder från min kväll som varit toppen! Hm.. dock gick det väl inte sådär super bra för mig på bowlingen haha! Men någon måste förlora eller hur? ;)
 
Kvällen började med ett  mysigt restaurangbesök. Vi satt där i över en timme, åt god mat och pratade massor! Har ni precis som jag svårt att bestämma er från menyn? Det finns ju så mycket som ser gott ut! ;)

 
Bild på mina underbara vänner! =)
 
Sedan bar det av till bowlinghallen! ;p
 
Haha, jag har på mig en 45:a och Jessie en 37:a. Såg att det fanns skor i storlek 50! :o
Är det möjligt att ha så stora fötter? Tydligen och jag gissar på att den personen måste vara riktigt lång! ;)
 
Inte den bästa bildkvalitéen tyvärr!
Som ni kanske ser var det nersläckt, uv-ljuset var på och musiken spelades från högtalarna! :)
 
Ja jag leder! ;)
 
Haha, som ni ser varade inte den ledningen särskilt länge! ;)De andra två slutade med 232poäng medans lilla jag fick nöja mig med 140! ;) Men hör och häpna, jag gjorde faktiskt två strikes! (stolt) ;)
 
Efter bowlingen åkte Jessie hem till sig och Nellie och jag kollade film hemma hos henne! Vi såg "The house of wax". Såg den för jättelänge sedan men vågade då inte se klart hela haha. Den var inte lika läskig när man var två som tur var! ;)
 
Nej nu är jag riktigt trött, det får man vara om man har varit uppe sedan innan åtta imorse, så jag tänker krypa ner i sängen!
 
Godnatt, hoppas ni får en fin natts sömn! =)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0