Solsidan!

Hej där!
 
Nu börjar solsidan säsong 3!!!! :D Jag älskar solsidan, tycker att den är riktigt rolig! Vi får hoppas att denna nya säsong lever upp till mina förväntningar! ;)
 
                           
 
Dagen på väla var mysig! Köpte dock inte så mycket, och jag som hade så mycket jag hade tänkt köpa!! ;) Det blev en stickad tröja, en vit rundstickad halsduk, en sport-bh och en ny pannlampa! När klockan var halv tre var vi så trötta att vi inte inte orkade gå in i fler affärer haha ;) Det är inte ofta det händer! Så vi bestämde oss för att åka hem. Det positiva är ju att min plånbok inte blev fullt så ruinerad! ;)
Jag får kika runt lite i stan i veckan istället eller åka tillbaka till väla om någon vecka :)
 
På eftermiddagen har jag ridit igenom min ponny i ridhuset och jag har även hunnit med att lämna in ett arbete i franskan! Känner mig duktigt haha ;)
 
Efter solsidan tänker jag ut och gå en liten runda för att prova den nya pannlampan! :) (min förra var väldigt dålig och den hade inget pannband haha)
Sedan har jag lite mer skolarbete som ligger och väntar hm... Jaja har man skjutit upp det hela helgen så får man minsann göra det en söndagkväll! ;)
 
Imorgon tar en nya vecka sin början, undra vad den kommer bjuda på för överraskningar! ;)
 
Ha det så bra och ta hand om er!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0