Mysfredag!

Hej på er!
 
Hurra fredag idag!!! Min skoldag har varit riktigt lugn. Vi började den med att läsa på mattelektionen, därefter hade vi engelska och vad gjorde vi då? Jo vi läste ;) På biologin läste vi inte, men det var ändå en väldigt lugn lektion :)
 
Väl hemma skyndade jag mig till stallet och trotsade regnet ;) Därefter tog jag en snabbdusch innan jag rusade vidare till en kompis!
Nu sitter jag alltså hemma hos henne! Vi har ätit god mat och nu laddar vi för en riktig tjejfredagsmyskväll! ;) Snart kommer ytterligare två helt underbara tjejer hit så kvällen kan inte bli annat än perfekt! ;) Dessutom lyssnar vi precis just nu på "Run the world (girls)" med Beyoncé, passar inte den superb? ;)

Nej nu kan jag inte sitta här och vara osocial! Ni får ha en underbar fredagskväll! =)
 
   
                             
                                                           
                                                                                               
Visst är vi vackra? ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0