Lite läskigt

Under tiden jag red kom jag och tänka på en vän som kände att jag verkligen ville träffa idag. Jag bestämde mig för att ringa henne efter ritten och höra med henne om hon ville hitta på något med mig i eftermiddag. Jag hade en tanke på att föreslå väla då jag kände att en vinterjacka inte hade varit dumt att ha igår! ;) Under tiden jag rider ringer min telefon och gissa vem det var? Haha Johanna såklart! Precis den personen jag ville prata med! det visade sig att hon hade tänkt på mig och hann helt enkelt före mig med att ringa! När vi bestämt oss för att vi skulle ta och träffas frågade jag henne om hon hade några önskemål på vad vi skulle hitta på, och tror ni inte att hon frågar om väla! :p Lite läskigt att vi båda två kom och tänka på just varandra och att vi båda ville åka till väla! Men bättre kan det väl inte bli? =)
Nu kommer hon snart och hämtar upp mig så jag har inte längre tid att sita här och skriva!
 
Ta hand om er och hoppas ni får en kanonbra söndag! =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0