Kvällens planer

Hej bloggen!
 
Är hemkommen från stallet och sitter just nu nyduschad i min morgonrock! :) Vilken dag vi har haft idag! Helt underbart väder om ni frågar mig! När jag tittade ut genom fönstret imorse och såg den älskade solen så kände jag verkligen hur benen liksom spratt till av springglädje! Så en löprunda har det defenitivt blivit av idag! ;)
Jag och Simba har även ridit en riktig mysig långtur i skogen vilket uppskattades av oss båda!
 
Men tisdagen är inte slut än och kvällen kommer inte att bli sämre! Jag ska nämligen iväg till en vän på en tjejkväll som jag tror kommer att bli grym! I nian var vi ett gäng på fem tjejer som höll ihop jämt. Vi går nu alla på samma gymnasie men olika klasser och linjer. Därför blir det inte att man ses lika ofta och väldigt sällan att man ses alla tillsammans. Men ikväll ska vi träffas! Nästan alla i alla fall, Jessie hade tyvärr andra planer som inte gick att boka om :( Så ikväll blir det en typ av "Reunionkväll" skulle man kunna säga! Jag är riktigt taggad och tror att kvällen kommer bjuda på en massa prat och skratt! :p
 
Imorgon blir det ännu en dag med jobb, men sedan har jag inget planerat för de resterande dagarna av lovet. Jag ska ta de som de kommer och njuta av varje ledig sekund! Jag har dock lite skolarbete som måste göras, men det vill jag inte tänka på just nu! ;) Men jag ska försöka att inte skjuta upp det allt för länge hehe. Vill inte sitta där på söndag med en enorm läxhög! ;)
 
Nej nu ska börja att fixa mig så smått! Jag önskar er alla en riktigt trevlig kväll! =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0