Jag tycker om....

....att gå och lägga mig nyduschad med ren pyamas och rena lakan!
 
....männsikor som är ärliga!
 
....doften av kaffe!
 
....känslan av att inte ha några måsten!
 
....att komma hem och veta att jag är älskad av mina nära och kära!
 
....att mötas av ett leende!
 
....känslan av att ha gjort klart alla läxor!
 
....att gå runt och titta på söta bebiskläder! ;)
 
....att få vara hjälpsam!
 
....att känna att jag har åstadkommit något!
 
....att pröva nya saker!
 
....doften av nyklippt gräs!
 
....att värma mig framför kaminen!
 
....att titta på min lillasyster när hon sover!
 
....känslan av att få sätta sig på toaletten när det är riktigt akut! ;)
 
....känslan av att vara i harmoni med mig själv!
 
....de dagar när allt känns underbart!
 
....mina nya glasögon!
 
....dela med mig av vänskap och kärlek
 
Det var några av alla de tusentals saker jag tycker om!
 
Nu ska jag och mamma ut i svampskogen och ha det mysigt! =)
 
Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0