Filmkväll med syster =)

Jag har egentligen skolarbete som ligger och behöver göras, men visst ställer man väl upp för sin kära syster? Hon ville så gärna att vi skulle ha en filmkväll ikväll och ja ärligt talat så krävdes det inte så mycket övertalan för att jag skulle göra henne till lags istället för att göra läxor! ;) Jag får försöka hitta tid till dem imorgon istället!

Nu sitter vi alltså i soffan och filmen som för tillfället visas är "Breaking Dawn". Jag längtar tills den sista delen visas på bio! :) Ja, vi tycker mycket om Twilight serien min syster och jag, men böckerna är ändå sååå mycket bättre än filmerna ;)
 
 
Annars har jag haft en bra lördag! Innan jag for hem från min vän Nellie så åkte vi till en affär som hade utförsäljning. En hel del fina kläder, men tyvärr väldigt utplockat så hade svårt att hitta kläder i rätt storlek :/ Nellie däremot hittade en superfin Tommy Hilfiger vinterjacka! Den hade kostat 2350kr men hon köpte den för 470kr!! Snacka om att fynda! ;)
 
När jag kom hem tog jag en skön löptur och efter det åt jag lunch innan jag cyklade till stallet.
Min syster och jag har varit ute på en mysig promenad i höstvädret och när vi kom hem väntade en mustig köttgryta på oss! Mums :) Jag tycker att köttgryta passar perfekt att äta höstdagar som den här! ;)

Nu tänker jag rikta min fulla uppmärksamhet åt filmen ett tag! Än så länge har inte Jacob (Taylor Lautner) varit med så mycket dock. Han är den riktiga läckerbiten i Twilightfilmerna om ni frågar mig haha ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0