Endast 3 timmar och 45 minuter kvar....

Gud vad jag har tjattat om detta höstlov haha, men nu är det faktiskt bara tre timmar och 45 minuter kvar! ;) Slutar redan 11.45 idag då vi inte ska ha någon biologilektion, eftersom att vi fått kompensation för en uppgift vi gjort hemma. Så det står endast matte och engelska på schemat idag, härligt :) På engelskan ska vi dock ha ett prov på läsförståelse... det gäller att min hjärna inte går på lov för tidigt hehe! ;)
 
Fy vilket väder vi hade igårkväll! Snö, hagel, regn och så blåste det som sjutton! Jag hade tänkt ut och springa en runda, men de planerna ställde jag in ganska så snabbt! Inte alls kul att springa i det vädret! Vi får verkligen hoppas att lovet inte kommer att bjuda på sådant väder!
 
Jag önskar er alla en riktig bra start på lovet! Hej så länge! =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0