Dagens

 
               
                                                                            
 
Dagens outfit:
Jacka, VERO MODA
Halsduk, Gina Tricot
Jeans, H&M
Kofta, Only (köpte igår)
Skärp, JC
Skor, rieker TEX
 
Halloj! Såhär såg jag ut idag. Tröjan jag köpte på väla igår var väldigt varm och skön. Perfekt för dagens väder!
 
Dagen har rullat på bra idag tycker jag! Tröttheten jag kände imorse försvann rätt snabbt som tur var! ;)
Vi fick tillbaka våra matteprov idag! Något slarvfel, men ändå väldigt nöjd måste jag säga! :) Nu laddar jag inför franskaprov på onsdag, vi får hoppas att det går lika bra där!
 
Har varit i stallet och ridit Simba en mysig runda i skogen. Vi tog det lugnt då han jobbade på bra igår!
 
Snart ska jag ut och springa och när jag kommer hem väntar en varm dusch samt plugg. En rätt vanlig vardagskväll med andra ord! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0