Brrr...

Vad hände? Helt plötsligt är det nästan vinter ute! När jag tittade på termometern imorse stod det 1°C!! ;o Det blev att ta på sig halsduk, vantar och mössa när jag skulle till bussen! Om den här kylan tänker fortsätta måste jag verkligen hitta en vinterjacka snart! ;)
Men visst är det väldigt fint med frosten som glittrar så vackert i soluppgången?
 
Torsdag idag, vilket betyder veckans längsta dag. Om den kommer kännas lika lång, eller om den kommer svischa förbi som veckorna gör, återstår att se :)
 
Nu börjar snart min fysiklektion, ni får ha en superduper bra dag!
 
I den här kylan får man minnas de varma och härliga stunder man hade i somras! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0