23 oktober 2012

Godkväll på er! Har dagen varit bra? :)
 
Idag har jag plågat mina små fossingar hehe. Hade nämligen mina 12cm klackar i skolan idag ;) Det är dock en platå på 5cm där fram, annars hade jag aldrig klarat av att gå i dem! Jag är ingen person som går i klackar var och varannan dag så mina fötter är inte sådär jättevana vid det. ;) Men jag tyckte att om någon dag passar bra att ha klackar så är det tisdagar. Då går vi inte så värst länge, vi går inte jättemycket i trappor och så har vi idrott sista lektionen!
Jag måste ändå säga att det gick över förväntan! Har inte känt av någon större smärta (tack vare att man får vila fötterna under lektionerna antar jag;)) och jag har inte trillat omkull! Tummen upp för det! Dessutom kände jag mig för en gångs skull lång idag haha! Jag är nämligen kortast i klassen på mina 162cm ;) Nej nog pratat om fötter och skor!
 
Min tisdag har annars rullat på som vanligt! Jag har bland annat varit ute på en tur i skogen med min lilla busponny vilket var mycket mysigt! Det är lite läskigt dock med alla jägare som smyger omrking tycker jag. Man vet inte riktigt var de jagar då de inte sätter upp några skyltar!! Det tycker jag inte alls om!  Jag kan säga det att hjärtat slår ett litet extra slag när det plötsligt brakar till i skogen och där kommer fram en man med ett stort gevär i handen. Simba tycker inte heller att det är sådär jättekul.
 
Det är ganska så lugnt på läxfronten ikväll. Fast jag har en text i franska att skriva om den där filmen hm... Det är väldigt svårt att inte skjuta upp det, men jag får väl ta tag i den här efter! Om ett litet tag ska jag i alla fall göra en viss hund väldigt glad! ;) Meningen " Ska vi ut och gå?" är verkligen magisk haha. Vår hund blir vid de orden oftast helt galen av lycka, snacka om att man då känner sig omtyckt! ;)
 
Nej nu ska jag skriva den där franska uppgiften.... men det kommer vara så skönt när den är klar! :)
 
Bonne soirée mes lecteurs! =)
 
En bild på mina skor! Märket heter Truffle och de är köpta på boohoo.com :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0