You have to try

Don't say you can't until you have tried

 
Hallå på er! Har fått i mig en ordentlig frukost, och är nu färdigfixad och klar i god tid för en gångs skull! Skönt att inte behöva stressa! Gjorde mig en god omelett med massa skink, så är mätt och belåten i magen! ;)
 
Tänkte på detta att man allt för ofta hör personer som säger att de inte kan. När man frågar varför säger de därför och när man frågar om de har försökt säger de nej! :o Kära vänner, säg aldrig att ni inte kan innan ni har försökt, okej!? Varför tvivla på dig själv? Jag tycker att man ska ha inställningen att allt är möjligt och att allt går att klara av bara man vill! Okej ibland går det faktiskt inte att klara av vissa saker, ni vet sådana helt omöjliga mattetal t.ex. ;), men har man inte försökt kan man inte vara säker på att det är ett sådant omöjligt uppdrag! 
Så idag tycker jag att vi alla går vi ut genom ytterdörren, och tror på oss själva okej? Kom ihåg att försöka innan du ger upp!
 
Ha en toppenbra dag! =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0