Redan måndag

Godmorgon bloggen!
 
Jaha, då var det måndag igen och vi är inne på sista veckan i november! Jag kan inte riktigt ta in att det redan på söndag är första advent! Den här hösten har verkligen flygit förbi i en väldigt fart om ni frågar mig!
 
Det fick bli gummistövlar idag då regnet smattrade mot rutorna imorse när klockan ringde. Jag undrar när snön kommer att lägga sig och göra vår omgivning vackert vit. Jag hoppas att jag även i år kommer kunna göra snögubbar och åka pulka med lillasystern min! Kan man bli för gammal för sådant? ;)
 
Nu har jag inte tid att sitta här och skriva då det är tid för kemi!
Jag hoppas att vi alla får en toppendag! Ha det bra och var rädda om er! =)
 
Time doesn't wait for you, so be sure you keep up with it!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0