Några timmar kvar!

Snart sitter jag där i biosalongens mörker och ser den absolut sista av alla twilightfilmerna! Det är lite sorgligt när man tänker på det, att det faktiskt är slut efter denna film. Men det ska ändå bli så otroligt kul! :) Har hört att den ska vara jättebra :)
Jag, min mamma och syster ska snart in till stan och äta någonstans innan vi ska till mormor och morfar en sväng. Filmen börjar nämligen inte förrän kl 22.00!! Känner att kvällen kommer att bli lång! ;)
 
Annars har min lördag varit relativt lugn! Jag inledde morgonen med några avsnitt av Pretty little liars, därefter bar det av en snabbis till Famillia (ett litet köpcentrum), är fortfarande på jakt efter ett par svarta vinterboots! Hittade dock inga jag tyckte om :(
Eftermiddagen har sedan spenderats med min stora fyrbenta vän :)
 
Kvällen igår blev förresten väldigt trevlig! Jag lyckades fixa en hyfsad trerätters om jag får säga det själv! :)
Till förrätt var det en Toastskagen med avokado och räkor, varmrätten bestod av hasselbackspotatis, fylld fläskfilé, tsatziki och grekisksallad och till sist en snickerskaka med vaniljglass till efterrätt! Ja, vi blev väldigt mätta! ;)
 
Nu måste jag hoppa in i duschen! Ha en bra kväll allihopa! =)
Kör ni på de klassiska popcornen när ni går på bio? Själv är jag mer av en "nöttjej"! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0