Lite nervös ska man vara....

Godmorgon bloggen!
 
Gud vad skönt det kommer vara att komma hem i eftermiddag och veta att fysikskrivningen är över! Fysik är det ämnet jag kan tycka är riktigt klurigt och inte alls förstå, så har därför varit lite extra nervös inför detta! Men det sägs ju att det är bra att vara lite nervös!
Jag kan dock inte slappna av helt förrän om två veckor. Nästa vecka står nämligen kemi- och franskaprov på schemat och veckan efter det väntar det nationella i matte samt idrottsprov. Okej jag är kanske lite gnällig, man varför ska alla lärare lägga sina prov samtidigt?
 
Det kommer att vara en rätt lugn dag fram till provet i alla fall. Nu på morgonen fram till 09.30 ska vi titta på någon teater och svenska ska vi inte ha då alla svensklärare har rättningsdag. Det betyder att vi har håltimme innan fysikprovet och det är inget jag klagar på! Sedan kommer jag faktiskt kunna ta tidigare buss hem! Så den här dagen har sina positiva sidor den med :)
 
Nu ska jag ta mig till bussen, ha en bra dag och var rädda om er! =)
 
Every day has its positive sides, you just have to find them


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0