Lika som bär

 
 
Jag och min tvillingsyster! Visst är vi fina och lika som bär?
 
Nej jag och min syster är faktiskt inte mer lika än vanliga syskon. Det är till och med så att Linnea och Matilda är mer lika varandra än vad jag och Linnea är! Men vi föddes trots allt som tvåäggstvillingar. Jag tycker det är skönt att vi inte är så väldigt lika, fast det hade förstås varit kul att kunna lura folk! Som i filmen "Föräldrarfällan" t.ex.!  :D
 
Nej nu ska vi bädda ner oss och titta på Charlie St. Cloud!
 
Linnea är förresten också blond egentligen, vi föddes alltså inte som en ljushårig och en mörkhårig bebis ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0