Glad Halloween!

Hoppas att alla har haft en bra Halloweenlördag! :)
Idag har jag sovit ut.... tvingat min hjärna till att tänka matte... varit på jakt efter de perfekta vinterskorna...ätit mig proppmätt på asiatisk buffé.... svettats och låtit mina ben bli riktigt trötta av en löprunda...farit fram i full galopp på skogsvägarna i skymningen.... tittat på dammråttorna därefter på dammsugaren, sedan blundat, gått därifrån och gjort något roligare ;)
 
Ikväll ska jag ha roligt... dansa... skratta... träffa en massa trevligt folk och inte tänka en sekund på att det endast är en dag kvar på lovet!
 
Nu sticker jag iväg på fest! Ha det bäst! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0