Det var vi värda!

 
 
Efter vår skrivning på två timmar idag tyckte jag, Elin och Julia att vi var väl värda en fika på Espresso house! =)
 
Skrivningen gick väl helt okej. Det tog ett tag innan jag kom igång på riktigt, men jag hann! Jag valde att skriva om vad det är som formar oss under vår uppväxt. Alltså, faktorer som påverkar den person vi kommer att bli när vi vuxit upp, på ett ungefär. Inte helt lätt, men tror att jag i alla fall fick ihop en någon sånär text!
 
Nu tror jag bestämt att jag ska gå ner och umgås lite med min lillasyster! Hon bor somsagt både hos oss och hos Henrik, mammas sambo som nu har flyttat ut, vilket betyder att man får passa på att göra saker med henne när hon är här hemma!
 
 
Testade Chai Latte för inte så länge sedan och blev helt såld, så himla gott! Har en sådan där mysig, julig smak tycker jag! Perfekt att ha en ljummen latte när man står och väntar på bussen, eller hur? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0