Back to school....

Ja då var det vanlig måndagmorgon igen, vilket betyder att jag sitter och laddar inför ett 90 minuters pass i kemi! Min morgon kunde börjat bättre då jag vaknade med en svullen fot! Kände av den lite igårkväll, men tänkte att det känns nog bättre imorgon. Gick in till skolsyster imorse och hon konstaterade att jag hade en klassisk stukning hmm... Saken är den att jag inte har minne av att jag trampat snett eller något sådant igår, så lite mystiskt är det!
Men, men sånt är livet!
 
Hoppas att alla får en bra dag! Kom ihåg att du är bra som du är och gör det det bästa av dagen! =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0