28 november 2012

Idag har det varit en grå dag, men det har i alla fall inte regnat! Jag har kämpat på i skolan som så många andra, lärt mig vad orden garnityr och kvacksalveri betyder, fått julkänslor av att kika in genom skyltfönstren i stan, blivit lite fattigare på Espresso House med Elin och Julia och önskat att jag kunde vakna upp imorgon och insett att det var fredag vilket skulle betyda att jag redan gjort mitt fysikprov!
 
Nu tror jag bestämt att jag ska och titta på ett avsnitt av Pretty little liars för att få in tankarna på annat än fysik och morgondagens prov!
 
Hoppas att ni har haft en bra onsdag! =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0