10 november 2012

Idag har jag... umgåtts med min gnäggande vän.... gjort min lillasyster mycket lycklig.... plaskat rundor och åkt vattenruschkana.... blivit varm i hjärtat av stolthet.... haft riktiga russinfingrar... glidit runt i en mataffär.... sett tiden flyga iväg.... sänt en tanke av tacksamhet till han som uppfann Google Translate.... längtat efter att se fortsättningen på Pretty little liars... räknat ekvationer och skrivit formler.
 
 
Det var min lördag i stora drag! Hur har er dag varit? =)
 
Imorgon väntar jobb vilket betyder att min väckarklocka ringer 06.20. Jo jag är morgonpigg, men till och med jag tycker faktiskt att det är rätt tidigt ;) Ni förstår säkert att det inte blir någon jättesen kväll för min del! Något avsnitt av PLL (min nya förkortning på Pretty Little Liars) tänker jag dock titta på innan jag släcker nattalampan! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0