Tredje advent

Nu brinner tre av fyra ljus i adventsljusstakarna. Tänk att om en exakt en vecka brinner fyra och det är bara någon timme kvar tills julafton!
Idag har kompletterat julklappshögen! Dock saknas det fortfarande ett paket, men jag har ännu en vecka på mig! Jag har dragit mig en lättnadens suck då jag hittade något att ha på mig till jul, vad får ni se då!
Jag har åtagit mig en riktig "vitlöksandedräkt" hehe, men äter man vitlök håller man sig frisk och sen är det ju dessutom bara sååå gott! ;)
Min söndagskväll har tillbringats nerkrupen bredvid syster i sängen framför en film. En perfekt avslutning på denna helg om ni frågar mig! Min syster var inte riktigt med på noterna då hon inte förtstod varför jag skulle lämna henne så tidigt och sa: "men Sanna det är ju bara lördag idag". Oj så fel hon hade där, men gud så rätt jag hade hoppats att hon haft!
 
Såhär promenerade jag omkring på Väla idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0