Tisdagen den 18 december 2012

Hej bloggen!
 
Idag har jag haft en riktigt fin fin tisdag måste jag säga! Jag har kommit på den sista julklappen till min mormor och morfar, så när den är inhandlad är juklappshögen äntligen komplett! Jag har svurit över att ett arbete (ett mindre tack och lov) inte blev sparat på datorn, öppnat årets första julklapp, fått en hel bunt papper från syv angående en massa val som ska göras och pyntat mitt rum med en massa tomtar!
Just nu doftar mitt hår av pepparkaka då jag och mina klasskamrater under eftermiddagen har bakat pepparkakshus för glatta livet! Jag kan konstatera att det är svårare än vad jag trodde! ;)
 
Nu ska jag ta och sätta igång med pluggandet inför årets absolut sista prov!
 
Ha det bäst! =)
 
Detta var vad som gömde sig i min julklapp! En massa skönhetsprodukter, precis vad alla tjejer behöver! ;)
 
Mitt, Linnéas, Roberts och Willes pepparkakshus! Kan säga att jag är väldigt imponerad av att det överhuvudtaget gick att sätta ihop haha ;) Hann tyvärr inte vara med och dekorera det, men jag är helt övertygad om att de andra har gjort ett mycket bra jobb med det! Och ja det lutar, men det är faktiskt meningen! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0