Time to do some shopping

 
Hej hopp!
 
Då var det fredag idag och jag har inget jobb att gå till så snart bär det av på lite rea-shopping! Jag är dum om jag tror att där inte kommer att vara mycket folk ute, men jag hoppas i alla fall att det kommer vara lite lugnare än det antagligen har varit de senaste dagarna! ;)
Igår gjorde jag inte så mycket mer än att jobba och sen bara vara hemma och ta det lugnt. Just det, jag höll nästan på att försova mig! Ja ni läste rätt! Jag som är världens morgon människa och inte sover längre än till åtta - halv nio! ;) Jag tänkte att jag inte skulle behöva ställa någon väckarklocka då jag inte skulle börja jobba förrän vid tio och så vaknar jag kvart över nio! Jag var tvungen att kolla på klockan mer än en gång för att försäkra mig om att jag såg rätt haha. Jag hade en halvtimme på mig så en katastrof var det inte, men aningen stressigt blev det och jag hatar att stressa! Hädanefter kommer klockan att ställas alltid! ;)
Nej nu ska jag ta och hitta något att ta på mig, hoppas att alla får en fin fredag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0