Sovmorgon

Hej bloggen!
 
Eftersom att vår mattelärare har den muntliga delen av det nationella provet med alla idag så har vi ingen mattelektion, vilket betyder att vi fått sovmorgon! Ja hur kändes provet igår då? Inte så bra tyvärr, är rädd för att detta var ett av det sämsta matteprov jag har gjort....Jag brukar säga att gör man bara sitt bästa ska man vara nöjd, men jag kände att jag kunde ha gjort bättre ifrån mig och det stör mig något så ofantligt! Men, men det är inget som går att ändra på så jag ska verkligen försöka att släppa det och gå vidare! Ni kommer väl ihåg,
Glöm gårdagen, dröm om morgondagen, lev idag! Det är vad jag ska försöka göra! :)
 
I eftermiddag kommer jag till 100% säkerhet inte ha tankarna på något annat än att undvika att bli träffad av en laserstråle! Gud vad jag har sett fram emot detta och tror att det kommer bli riktigt kul! ;D
 
Forget about yesterday, dream about tomorrow, live today
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0