Snakes and ladders

Hej igen!
 
Jag, min mamma och min syster spelade för en stund sen "Snakes and ladders"! Vi har inte spelat det på väldigt länge och detta spel var något jag och Linnea ofta ägnade oss åt när vi var mindre. Vi kom dock fram till att det är ett evighetsspel! I en stunden ser det ljust ut då man får åka upp till toppen med hjälp av en stege, i nästa stund svär man då man åker tillbaka ner till botten eftersom att man hamnat på en orm. Jag kan till min stora glädje berätta att jag till slut vann och då ropade vi alla Äntligen haha ;)
Är detta spel något ni inte testat tycker jag att ni ska göra det, men ha ingen tidspress! Det som är väldigt bra a
är att man inte kan vara skicklig på det, det gäller bara att ha tur!
 
Jag bara måste visa mina absolut skönaste och fulaste tights som jag har gått runt med nu ikväll! Det är inget jag tar på mig om jag ska gå ut utanför dörren hehe ;)
 
Nej nu ska jag skynda mig ner för tydligen börjar det någon ny deckarserie nu på ettan! Frågan är om den kan slå klassikerna som Beck och Wallander? :)
 
Ha en bra kväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0