Lördagen den 8 december

Hallå på er! Har ni haft en bra lördag? :)
 
Idag har jag hunnit med att göra en hel del! Jag började med att åka in till stan i förmiddags för att inhandla lite julklappar och jag hittade faktiskt en hel del! :) Jag tror att ungefär hälften av alla julklappar nu är köpta och det känns riktigt skönt. Jag tycker det är väldigt mysigt och roligt att springa runt och köpa julklappar! Jag tror faktiskt att jag tycker bättre om det än att handla till mig själv. Det känns liksom bättre att spendera pengar på de personer som betyder mycket för mig än att lägga pengar på mig själv haha ;) Att få känna känslan av förväntan och sedan se ansiktsuttrycken när alla öppnar sina paketen är alltid lika kul och jag blir så varm inombords när jag ser att jag gjort någon glad! :) Att få vara med mina nära & kära på julafton och att få göra de lyckliga är värt alla pengar i världen tycker jag!
 
Jag har även hunnit rida ut med min syster och hennes ponny i en skog täckt av snö, bakat pepparkakor till tonerna av riktigt bra julmusik, ätit tacos med ma famillé och självklart slagit in alla julklappar! :)
 
Nu är det på tiden att jag slår upp matteboken och hoppas på att min hjärna har lust att sammarbeta!
 
Lite bilder från dagen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0