Last day of 2012

 
Jaha hörni, då var årets sista dag kommen! Jag inleder den med att vara på jobbet nu kl halv åtta och sedan kommer dagen att gå i ett! Jag vet inte hur jag ska kunna hålla mig pigg och vaken tills tolvslaget, men på något sätt måste det gå! ;)
Efter jobbet ska jag nämligen skynda mig hem och duscha för att sedan åka vidare hem till mormor och morfar. Efter det besöket ska jag hem och fixa mig innan jag tar bussen för att träffa och äta trerätters med ett mysigt litet gäng fina tjejer. Sedan ska vi bege oss till förfest hos en annan tjej och vara där innan vi tar oss till den "riktiga" festen! Sedan vill jag dansa tills benen darrar och sjunga tills rösten inte längre håller. Jag vill ha en galet kul kväll helt enkelt! :p
Angående mitt lilla klädproblem så tror jag nästan att jag har löst det! Har ju några timmar kvar på mig att reda ut små detaljerna!
Nej nu får jag allt ta och röra på mig, det är som sagt mycket som ska hinnas med innan år 2012 är slut!
 
Jag hoppas nu att vi alla får ett toppen bra slut på året som gått och att året som väntar bjuder på en massa roliga överraskningar! =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0