Kommer jag någonsin bli hungrig igen?

Hej på er!
 
Hur har er söndag varit? Min kan jag inte klaga på! :)
I förmiddags så tog jag och min syster en liten promenad med hunden i det mysiga snövädret och sedan bar det av mot okänt mål! Det visade sig vara Tunneberga Gästgifvaregård där mamma hade bokat bord och gudars vilken mat! Jag åt tills jag inte kunde få ner en enda tugga till och det var sååååå gott! Mormor sa efteråt att hon undrade om hon någonsin kommer att bli hungrig igen och jag kunde inte göra annat än att ställa mig själv samma fråga! ;)
 
Nu under kvällen har jag pluggat lite grann och bara tagit det lugnt! Jag börjar faktiskt känna mig rätt trött så det kommer nog inte bli en mycket längre kväll för min del! :)
 
Fina Charlie på vår promenad! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0