Ikväll åker festkläderna på!

Hej Hopp!
 
Åh vad jag njuter för tillfället! Det är jullov och gud vad det är så underbart, härligt, ljuvligt, fantastiskt, gudomligt, himmelskt och helt sagolikt skönt! Nu har jag 19 välförtjänta vilodagar från skolan! :)
Efter avslutningen idag åt jag, min mamma och mina systrar lunch på ett supermysigt lunchställe! Sedan har jag under eftermiddagen kokat en farligt god chokladkola (har man väl börjat äta kan man inte sluta) och stått vid spisen och stekt spisbröd.
Nu ska jag snart ner och äta innan jag ska iväg och träffa ett gäng riktigt glada tjejer. Ikväll vankas det nämligen fest! Det var riktigt länge sen sist så ikväll ska det dansas och has riktigt kul! :D
 
Ha en toppenbra kväll och ta hand om er! =)
 
 
Ett riktigt gott bröd som är ett måste här hemma till jul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0