Grattis Mormor!

Hipp hipp hurra för mormor som fyller 76 år idag! :D
 
Jajamensan, idag fyller världens bästa mormor år! Min mormor är en av mina stora förebilder och betyder väldigt mycket för mig så jag hoppas att hon får en helt underbar dag idag! 
Vi har precis varit hos henne och morfar på födelsedagsfika - mycket gott! Självklart blev mormor uppvaktad med både paket och fin fin sång!
 
     

Hon är så söt min lilla mormor! :)
 
Världens finaste bild på min mormor och morfar!
 

Bilderna är tagna av min oerhört duktiga kusin Linda! Klicka HÄR för att komma till hennes fotoblogg! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0