En vecka med goda utsikter

Då var det måndag ännu en gång, men tanken på att detta är den näst sista skolveckan innan lovet gör den uthärdlig! Jag har precis avslutat min kemilektion där jag fick tillbaka förra veckans prov vilket visade ett bra resultat så jag kan pusta ut ;)
När den här veckan är till ända kommer vi ha fått höra på ljuvlig sång av Lucia och hennes tärnor, den finaste julgranen kommer förhoppningsvis stå utanför vårt hus, jag kommer att ha tagit mig igenom gymnasiets första nationella prov, förhoppningsvis kommer även julefriden ha infunnit sig och jag kommer att för första gången ha spelat laserdome!
 
Nej jag tror inte att den här veckan kommer att bli så dum trots allt! :)
 
You can't start the next chapter of your life if you're re-reading the last one


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0