Dagens köp

Jättesöta små ugnsformar!
Perfekta till att göra t.ex. gratänger och ugnsbakad gröt i! Eller varför inte baka något gott kanske? ;)
 
Två nya teer från India som luktar helt gudomligt! Den ena med mango smak och den andra med Chai!
Mina fina tekopp jag fick i julklapp kom även den med på bilden! :)
 
 
Två nya par skor från skopunkten!
 Har länge försökt hitta ett par enkla svarta kängor som skorna till höger!
 
 
En mycket enkel, men väldigt fin jeansskjorta från Levis! För 70% dessutom! :)
 
Till sist köpte jag att doftljus på Åhlens som doftar helt underbart! Det ska garanterat tändas ikväll! :)
 
Ja då har jag alltså sprungit in och ut i en massa affärer idag och måste säga att jag är nöjd med mina köp! Självklart har jag också lagt pengar på mat för inte orkar man gå i affärer på tom mage inte! ;) Visst var det mycket folk, men det gick att ta sig fram och köerna till kassor och provrum gick att uthärda!
Nu ska jag och mamma äta upp de sista julmatsresterna och sedan ska vi mysa hela kvällen då båda mina två systrar är ute ur huset!
 
Ha en riktigt bra kväll därute! =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0