Redan den 5:e januari!

Hejsvejs!
 
Då var det söndag och redan den 5 januari! Vart tar dagarna vägen? Nu har jag endast en ledig dag kvar innan skolan och allvaret sätter igång igen. Usch jag vill verkligen inte att lovet ska ta slut och det känns inte ett dugg bättre när man vet att man har två seminarium, inlämningar och prov de kommande två veckorna. Men det är bara att kämpa på och så får man komma ihåg att sportlovet ligger inom räckhåll.
 
Idag har jag annars befunnit mig på jobbet. Jag har tagit en lång, mysig men lite blöt promenad med Linda och ätit en såååå god älggryta! Vi köpte nämligen med oss lite älgkött hem från våra vänner i Norrland! Tallrikarna var välskrapade kan jag tala om och Matilda slickade precis ur grytan haha!
 
Nej om man kanske skulle ta och fortsätta med historiaarbetet jag höll på med (VILL INTE!!!).
 
Ha en fin kväll mina vänner! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0