Gamla drömmar...

Hej på er!
 
Då var det full rulle igen, ingen rast och ingen ro! Idag slängdes jag återigen in i vardagen på både gott och ont. Jag var inte alls särskilt sugen att fara till skolan imorse och hade mycket hellre stannat hemma med min lillasyster som inte börjar förrän på torsdag, men det fanns inte så mycket att göra åt den saken.
 
Skoldagen gick tack och lov hyfsat fort och efter det stack jag iväg till gymmet för ett härligt pass! Jag tränade axlar och avslutade passet med spänsträning som fick mjölksyran att bränna riktigt ordentligt in benen! Tur att träningsverken hade släppt!

Efter passet skyndade jag mig iväg till bilskolan för körlektion och vilken rolig körlektion jag hade! Fick tvärbromsa och göra ordentliga accelerationer så att det tjöt härliga till i däcken. Satt förmodligen med ett stort fånigt leende på mina läppar! Hade som dröm när jag var liten att jobba inom CIA, FBI eller något liknande och att då få köra lite vilt och galet för att ta fast tjuvar. Dagens lektion väckte de där drömmarna kan jag tala om!
 
Nu ska jag skicka in en uppsats och därefter ta en liten kvällspromenad med hunden innan jag inleder den andra säsongen av One Tree Hill!
 
Ha det så bra! Ta hand om er! Puss och kram <3
 
Hur häftigt hade det inte varit att kunna dra fram en sådanhär ur fickan? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0