Today is a good day...

Ja idag är en bra dag och jag hoppas att ni alla mår bra! Idag var det första dagen på länge som jag inte kände det minsta lilla i min sträckning när jag steg upp ur sängen, jag vaknade pigg som en lärka innan väckarklockan ringde och så är det ju fredag!! Jag tror att min kväll kommer bli hur bra som helst och mer om den får ni höra imorgon! 

Just nu sitter jag på bussen hem efter ett indoorwalking intervall pass och jag hade helt glömt bort hur jobbiga de passen kan vara! Jag är en väldigt ambitiös person som verkligen kan pressa mig till max. Detta är både en bra och dålig egenskap då jag innan har pressat mig lite väl hårt, men när jag kör pass kör jag tills passet är över och sen är det bra med det! Sedan kör jag slut på mig totalt och när benen brinner och det känns som att jag ska spy vill jag faktiskt bara gå därifrån, men då kliver den där andra Sanna in som inte ger upp oavsett! Efteråt i duschen känns det dock hur bra som helst! Nog pratat om det!

Nu ska jag vara lite social med en vän som satte sig här bredvid! Ha en fin kväll! Puss och kram <3

Nellie tycker jag ska lägga ifrån mig mobilen nu! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0