Söndag och dags för lite träning...

Hej på er! 

Jag tycker inte om att ställa tillbaka klockan en timme då det blir så mörkt på kvällarna, men idag kändes det lite bättre då det betydde att jag fick sova en timme extra innan jag skulle upp och jobba! På jobbet gick det bra och det gick rätt fort idag vilket var skönt! Tårta blev vi dessutom bjudna på då en tjej ska sluta, inte helt fel det inte!

Nu är jag på väg in till Friskis för ett skivstångsintervallpass! Söndagar brukar vara min vilodag samt läxdag, men då jag vilade i torsdags och några läxor inte behöver göras inför veckan som kommer tänkte jag sticka iväg och ha lite roligt! 

Ha det fint! Puss och kram <3


(Nej bilden är inte tagen idag! För det första är det alldeles för varmt för halsduk och för det andra har jag inte gjort något med mitt utseende idag förutom att sätta upp håret i en slarvig hästsvans!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0